Subaru Impreza GC8 & RS Forum & Community banner
21 - 40 of 58 Posts
PsychoPat said:
Ik had al met een man bij O.Z. gesproken om de kleurcodes voor de P-WRC1 te krijgen. Dat zou Powder Coat van het merk Akzo Nobel Coatings zijn. Maar ik heb het nog nooit geprobeerd, dus je zult me nieuws vertellen als je het doet. :D

Goud 7E81202
Image

Rally Goud 57E81203
Image
De P-WRC1-wielen worden in Italië vervaardigd door OZ Racing. De verf die ze gebruiken, wordt vervaardigd door Akzo Nobel Coatings in Milaan.
Hun kleurcode voor Rally Gold is: 57E81203

Hun code voor British Gold is 7E81202

Hun code voor blanke lak is: 5K20015

De verf wordt speciaal geproduceerd om te passen bij het productieproces en wordt op hoge temperatuur gebakken. Het is niet geschikt voor reparaties in de aftermarket.

De enige manier om wielen opnieuw te laten spuiten in de originele verf, is door ze terug te sturen naar de fabriek in Italië. Dit zou echter niet kosteneffectief zijn. Het zou goedkoper zijn om nieuwe wielen te kopen.

Laat me weten waar je je bevindt en ik stuur je het adres van je dichtstbijzijnde dealer.

Image

Image

Ik heb ze naar een lokale winkel gebracht met een goede reputatie, en de man keek ernaar en zei dat hij het niet zou kunnen matchen.

Je bent mijn held dat je die link hebt geplaatst! Vorig jaar heb ik mijn Rota Tarmac II BBS goud laten spuiten en ik heb een paar steenslagjes die ik wil repareren. Ik moet alleen nog uitzoeken of ik GK1 of F9657 nodig heb.

V7 sti goldies kunnen worden gecombineerd met Volvo 451, "Maya gold" van 2000-2003?? Ik heb een paar wielen die eraan komen met een schaafwond op de voorkant... Past het bij het bestaande goud?

21 - 40 of 58 Posts